FANDOM

Kocham konie 2 (ang. My Horse and Me 2) – gra sportowa stworzona przez Tate Multimedia, przeznaczona na komputery osobiste oraz konsolę XBOX 360, PlayStation 2, Nintendo DS i Wii. Gra z dubbingiem dostępna jest jedynie w wersji na pecety wydanej w Polsce 4 grudnia 2008 roku przez CD Projekt.

Opis gry

Kocham Konie 2 to zręcznościowa gra stworzona z myślą o miłośnikach czterokopytnych ssaków. Zadaniem gracza jest uratowanie stadniny koni, czego może dokonać jedynie przez zwyciężanie w liczących się zawodach konnych. Oprócz uczestniczenia w konkurencjach jeździeckich gracz musi również przygotowywać swojego wierzchowca do jazdy oraz pielęgnować go. Można przy tym wybrać maść oraz ubarwienie zwierzęcia. Użytkownik musi również zadbać o wygląd postaci jeźdźca, którą kieruje (zmieniać jej ubiór i fryzurę). Przed przystąpieniem do zawodów gracz musi przejść serię treningów, dzięki którym może dobrze przygotować się do uczestniczenia w konkursach jeździeckich. Podczas treningów użytkownik zdobywa punkty za pokonywanie przeszkód rozmieszczonych na torze. Gra jest podzielona na trzy tryby: Zadbaj (pielęgnacja konia, opieka nad nim), Ćwicz (przygotowania do zawodów i treningi), Wygrywaj (mistrzostwa). Grafika w grze jest trójwymiarowa, a sceneria bogata w zielone, górzyste krajobrazy.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Morele.net)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Hanna Chojnacka-Gościniak Ciocia Cheryl
Kocham Konie2 H.Chojnacka (Ciocia Cheryl)
Agnieszka Fajlhauer Emma
Kocham Konie2 A.Fajlhauer (Emma)
Artur Kruczek Brandon
Kocham Konie2 A.Kruczek (Brandon)
Jan Kulczycki Wujek Roger
Kocham Konie2 J.Kulczycki (Wujek Roger)
Joanna Pach-Żbikowska Katelynn
Kocham Konie2 J.Pach (Katelynn)
Grzegorz Pawlak Bogdan Berovic
Kocham Konie2 G.Pawlak (Bogdan Berovic)
Komentator
Kocham Konie2 G.Pawlak (Komentator zawodów)

Linki zewnętrzne