FANDOM

Kinect Sports Rivals – towarzyska gra sportowa stworzona przez studio Rare na konsolę XBOX ONE, wykorzystująca technologię Kinect. Gra miała premierę 5 września 2014 roku, dzięki polskiemu oddziałowi Microsoft.

Opis gry

Kolejna odsłona serii Kinect Sports, która oferuje szereg zręcznościowych minigier sportowych. Tytuł został przygotowany przez brytyjskie studio Rare z myślą o kontrolerze ruchu Xboksa One. Kinect Sports Rivals wykorzystuje możliwości nowej wersji Kinecta, współpracującego z konsolą. Pozwala ona, między innymi, na dokładniejsze śledzenie ruchów ciała czy zwiększenie liczby osób mogących równocześnie korzystać ze sprzętu. Dzięki ulepszonej technologii, gra potrafi teraz przeskanować naszą sylwetkę i szybko zamienić ją w awatara, którym sterujemy podczas zabaw. Rejestruje teraz także wcześniej niezauważane przez kamerę gesty, co umożliwiło twórcom wprowadzenie zupełnie nowego modelu rozgrywki. Podobnie jak poprzednia wersja tytułu, Kinect Sports Rivals zawiera kilka minigier sportowych, pozwalających na sprawdzenie sił w zróżnicowanych dyscyplinach. Możemy spróbować więc wspinaczki, piłki nożnej, strzelania do celu, wyścigów na skuterach wodnych, kręgli oraz tenisa. Znacznemu rozszerzeniu uległa opcja rozgrywek wieloosobowych. Po połączeniu się z siecią możemy rywalizować teraz z osobami z całego świata. Każdy z graczy musi przyłączyć się do jednej z trzech fikcyjnych drużyn, które różnią się od siebie nie tylko wizualnie, ale także wymagają od nas nieco innego stylu zabawy. Sprytny system matchmakingu sprawia, że naszymi rywalami będą praktycznie zawsze osoby, reprezentujące podobny poziom umiejętności i doświadczenia.
Źródło opisu: Gry-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Grzegorz Pawlak Trener
Kinect Sports Rivals G.Pawlak (Trener)
Mikołaj Klimek Komentator
Kinect Sports Rivals M.Klimek (Komentator)
Komentatorka
Kinect Sports Rivals nw (Komentatorka)

Linki zewnętrzne