FANDOM

Iniemamocni: Rodzinka, na którą nie ma mocnych (ang. The Incredibles: When Danger Calls) – komputerowa gra akcji na podstawie filmu animowanego Iniemamocni.

Gra została wydana w Polsce 18 listopada 2004 roku przez CD Projekt.

Opis gry

Gra przygodowa Iniemamocni: Rodzinka, na którą nie ma mocnych powstała w oparciu o najnowszy film Disneya i studia Pixar, który opowiada historię rodziny byłych superbohaterów. Na pierwszy rzut oka to normalna rodzinka. Ale pozory mylą! Każdy Iniemamocny posiada unikalne zdolności, które okażą się niezbędne przy przechodzeniu 10 fascynujących minigier. Pan Iniemamocny posiada supersiłę, jego żona Elastyna ma elastyczne ciało, córka Wiola może stać się niewidzialna i ma zdolność tworzenia pola magnetycznego, a syn Maks jest superszybki. Gracz pomaga superbohaterom rozwiązać wciągające zadania, w których musi się wykazać szybkością i zręcznością na miarę superbohatera. Gra stworzona z myślą o najmłodszych - skierowana dla graczy już od 4 roku życia. Oprócz wspaniałych przygód na gracza czekają niespodzianki: najlepsze fragmenty z filmu, obrazki do kolorowania, tapety i wygaszacze ekranu. Iniemamocni: Rodzinka, na którą nie ma mocnych to wspaniała zabawa przed komputerem w doborowym towarzystwie!
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Ultima.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Paweł Sanakiewicz Bob Parr / Pan Iniemamocny
IRNKNM P.Sanakiewicz
Izabela Dąbrowska Helen Parr / Elastyna
IRNKNM I.Dąbrowska
Joanna Jabłczyńska Wiola
IRNKNM J.Jabłczyńska
Kajetan Lewandowski Max
IRNKNM K.Lewandowski (Max)
Jarosław Boberek Mrożon
IRNKNM J.Boberek
Nauczyciel
IRNKNM J.Boberek (Belfer)
Mieczysław Morański Syndrom
IRNKNM M.Morański
Jacek Kopczyński Instruktor
IRNKNM J.Kopczyński (Narrator)
Krzysztof Królak Chłopiec
IRNKNM K.Królak
Anna Sroka-Hryń Edna Mode
IRNKNM A.Sroka (Edna Mode)
Paweł Szczesny Strażnik
IRNKNM P.Szczesny

Linki zewnętrzne