FANDOM

In Cold Blood – przygodowa gra akcji stworzona przez Revolution Software.

W Polsce wydana 5 lutego 2001 roku przez Licomp EMPiK Multimedia, będącą jednocześnie zleceniodawcą dubbingu.

Opis gry

W grze In Cold Blood wcielasz się w role agenta brytyjskiego wywiadu MI-6, Johna Corda, wysłanego do dawnej republiki rosyjskiej, Wołgii. Twoim celem miało być tylko odnalezienia Kifera - amerykańskiego agenta CIA, twojego dawnego przyjaciela, który zaginął podczas wykonywania tajnego zadania na terenie Wołgii. Ostatnie wiadomości od Kifera dotyczyły kopalni uranu. Jednak kopalnia uranu okazuje się być zupełnie czymś innym.....

Scenariusz gry można porównać do najlepszych Hollywoodzkich produkcji, o czym może chociażby fakt, że wydarzenia, w których bierze udział gracz, zostały ukazane w sposób nie liniowy. Gra rozpoczyna się od sceny tortur głównego bohatera przez Dmitra Nagarowa - samozwańczego dyktatora Wołgii oraz jego pomocnika i "nadwornego" kata - Lukjana.

Większa część gry to tak na prawdę odpowiedzi Corda na pytania zadawane mu przez Nagarowa. Nagarow np. wstrzykuje mu narkotyk i zadaje pytanie. John zaczyna odpowiadać, mówi o kolejnym etapie jego misji w Wołgii... i tu do akcji wkracza gracz. Taka struktura opowieści, w formie retrospekcji, sprawia, że gra fascynuje gracza tym bardziej i im dłużej gra: wie co się stanie, ale nie wie dlaczego. Czy tortury będą ostatnim momentem życia Corda i czy tak naprawdę to będzie koniec...?
Źródło opisu: Archiwalny opis dystrybutora gry

Ekipa

Twórca Funkcja
Muzyczne Studio Produkcyjne SPOT Realizacja nagrań

Obsada

Brak danych

Linki zewnętrzne