FANDOM

Hugo: Wielka ucieczka (ang. Hugo: Runamukka) – zręcznościowa gra dla dzieci z udziałem tytułowego trolla, stworzona przez firmę ITE. W Polsce wydana 4 marca 2003 roku przez firmę Cenega, będącą także zleceniodawcą dubbingu.

W 2007 roku prawa do tytułu przejęła firma CD Projekt, która wydała ponownie ten tytuł z tym samym dubbingiem.

Opis gry

Tym razem nieustraszony bohater musi wydostać się z niewoli, zaserwowanej mu przez plemię Kawa. Zabawa stanowi świetną propozycję dla całej rodziny, chociażby ze względu na wesołość i przystępność (intuicyjny interfejs etc.). Przygodę rozpoczynamy w sercu ogromnej kamiennej świątyni, kryjącej wewnątrz skomplikowany system korytarzy. Pomyślne przebycie niebezpiecznego labiryntu otwiera przejście do pilnie strzeżonych pól uprawnych, po przemierzeniu których lądujemy wreszcie w domowych pieleszach u boku ukochanej Hugoliny i małoletnich latorośli. Jednakże w drodze do szczęśliwego końca należy omijać mnóstwo rozmaitych pułapek i pokonać sporo odmiennych przeciwników. Zatem trzeba nieustannie robić użytek ze zdolności zręcznościowych i sprytu.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Andrzej Niemirski Hugo
Hugo Wielka ucieczka Adrzej Niermirski (Hugo)
Narrator
Hugo Wielka ucieczka nie wiem (Narrator)

Linki zewnętrzne