FANDOM

Hugo: Tropikalna wyspa 4 (ang. Hugo: Jungle Island 4) – czwarta z kompilacji minigier zręcznościowych dla dzieci z udziałem tytułowego trolla, stworzona przez firmę ITE. W Polsce wydana 16 listopada 2004 roku przez firmę Cenega, będącą także zleceniodawcą dubbingu.

W 2007 roku prawa do tytułu przejęła firma CD Projekt, która wydała ponownie ten tytuł z tym samym dubbingiem.

Opis gry

Czwarty tytuł z serii „Tropikalna Wyspa” firmy ITE Media ponownie przenosi dzieci w realia malowniczej dżungli. Tym razem ich zadaniem jest pomoc trollowi Hugo w organizacji tropikalnego przyjęcia. W trosce o ogarnięcie niemalże każdego ważnego elementu udanej imprezy, młody użytkownik bierze udział w szeregu zręcznościowych mini-gierek. W „Hugo idzie na ryby” pomagamy łapać ryby do bufetu, aby każdy zwierzak mógł najeść się do syta. Druga gra, „Kapela weselna Jean Paula” polega na odnajdowaniu właściwej tonacji, by wszyscy mogli bawić się przy dobrej muzyce. W trzeciej, zatytułowanej „Owocowy szał Fernanda” gracz skacze od drzewa do drzewa, zbierając składniki pysznej sałatki owocowej. Z kolei dwie następne konkurencje znane są doskonale z programu telewizyjnego. „Tajemnice Oceanu” oraz „Magiczne Ręce” kolejno polegają na zbieraniu jak największej ilości diamentów oraz uwalnianiu Hugoliny i dzieci (główny bohater musi wybrać właściwą butelkę z eliksirem, który zmniejszy złowrogą Scyllę oraz Don Kroka do miniaturowych rozmiarów).
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Andrzej Niemirski Hugo
Hugo Tropikalna Wyspa 4 Andrzej Nemirski (Hugo)
Mikołaj Klimek Fernando
Hugo Tropikalna Wyspa 4 Mikołaj Klimek (Fernando)
Fernando (scena wyboru butelek)
Hugo Tropikalna Wyspa 4 nie wiem (Fernando jedna scena)
Hugolina
Hugo Tropikalna Wyspa 4 nie wiem (Hugolina)
Scylla
Hugo Tropikalna Wyspa 4 nie wiem (Scylla)
Spiker radiowy
Hugo Tropikalna Wyspa 4 nie wiem (Spiker w radio)

Linki zewnętrzne