FANDOM

Hugo: Tropikalna wyspa 3 (ang. Hugo: Jungle Island 3) – trzecia z kompilacji minigier zręcznościowych dla dzieci z udziałem tytułowego trolla, stworzona przez firmę ITE. W Polsce wydana 6 maja 2004 roku przez firmę Cenega, będącą także zleceniodawcą dubbingu.

W 2007 roku prawa do tytułu przejęła firma CD Projekt, która wydała ponownie ten tytuł z tym samym dubbingiem.

Opis gry

Omawiana produkcja, „Tropikalna Wyspa 3” pod względem fabuły jest kontynuacją dwóch poprzednich części o tym samym tytule. Główny bohater ponownie wybiera się w emocjonującą podróż w głąb tytułowej wysepki, na której króluje złowroga czarownica Scyllia. Wraz ze swoimi dziećmi, Hugo – czyli w istocie użytkownik – musi pokrzyżować plany swemu największemu, odwiecznemu wrogowi. W trakcie zabawy natkniemy się tu na siedem zręcznościowych mini-gierek: młody gracz zbiera diamenty, pomaga w uwolnieniu biednych Kilku, a także bierze udział w szaleńczej bitwie żuków i zabawie pamięciowej. Rozwiązując kolejne zadania zwiedzimy między innymi starożytny Egipt oraz niepowtarzalne miejsce zwane Cafe Muzyka. Zróżnicowany poziom trudności (trzy poziomy) sprawia, że dzieci w wieku od 6 do 12 lat nie mają większych problemów z rozwiązaniem zagadek logicznych i zręcznościowych, natomiast pełna, polska profesjonalna wersja językowa w połączeniu z niezgorszą oprawą audiowizualną sprawia, że pociechy starszych graczy chętnie sięgają po ten tytuł.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Andrzej Niemirski Hugo
Hugo Tropikalna Wyspa 3 Andrzej Nemirski (Hugo)
Jacek Kawalec Mistrz pogrzebów (dialogi pochodzą z gry Hugo: Zaklęta kolejka)
Hugo Tropikalna Wyspa 3 Jacek Kawalec (Mistrz Pogrzebów)
Zbigniew Konopka Rechot (dialogi pochodzą z gry Hugo: Magiczna podróż)
Hugo Tropikalna Wyspa 3 Zbigniew Konopka (Rechot)
Cezary Kwieciński Rat (dialogi pochodzą z gry Hugo: Zaklęta kolejka)
Hugo Tropikalna Wyspa 3 Cezary Kwieciński (Rat)
Andrzej Precigs Jeż Kolec (dialogi pochodzą z gry Hugo: Magiczny napój)
Hugo Tropikalna Wyspa 3 Andrzej Precigs (Kolec)
Fernando
Hugo Tropikalna Wyspa 3 nie wiem (Fernando)
Narrator
Hugo Tropikalna Wyspa 3 nie wiem (Narrator)
Scylla
Hugo Tropikalna Wyspa 3 nie wiem (Scylla)

Linki zewnętrzne