FANDOM

Hugo: Magiczny napój (ang. Hugo: The Secrets of the Forest, duń. Hugo: Den magiske trylledrik, 2000) – zręcznościowa gra dla dzieci z udziałem tytułowego trolla, stworzona przez firmę ITE. W Polsce wydana 16 lipca 2002 roku przez firmę Cenega, będącą także zleceniodawcą dubbingu.

W 2007 roku prawa do tytułu przejęła firma CD Projekt, która wydała ponownie ten tytuł z tym samym dubbingiem.

Fabuła

Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali odrobinę za blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma zajęta jest zbieraniem składników zaklęć i eliksirów, które zamierza zaprezentować na Dorocznym Kongresie Czarownic. Kiedy okazuje się, że jedno z dzieci zebrało resztkę niezwykle rzadkich grzybów, wpada w furię i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która przy okazji znajduje leżący na ziemi stary zwój pokryty tajemniczymi symbolami. Zaprzyjaźniony jeż pomaga go jej odczytać. Okazuje się, że znalazła przepis na magiczny napój, który odwróci zaklęcie Scylli. Teraz trzeba pomóc Rut i jej przyjacielowi zebrać wszystkie składniki napoju, by uwolnić zaczarowane dzieci.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Andrzej Precigs Kolec
Hugo Magiczny Napój Andrzej Precigs (Kolec)
Adam Szyszkowski Ryś
Hugo Magiczny Napój Adam Szyszkowski (Ryś)
  • Hugo Magiczny Napój Adam Szyszkowski (Wilk-kucharz)
    Wilk-kucharz
  • Hugo Magiczny Napój Adam Szyszkowski (Zajączek)
    Zajączek
Profesor Skorupka
Hugo Magiczny Napój nie wiem (Profesor Skorupka)
Kret
Hugo Magiczny Napój nie wiem (Kret)
Narrator
Hugo Magiczny Napój nie wiem (Narrator)
Scylla
Hugo Magiczny Napój nie wiem (Scylla)
Rut
Hugo Magiczny Napój nie wiem (Rut)
Jaskółka
Hugo Magiczny Napój nie wiem (Jaskółka)
Żaba
Hugo Magiczny Napój nie wiem (Żaba)

Linki zewnętrzne