Hugo: Gwiazdkowa przygoda (ang. Hugo PC Calendar, duń. Hugo: Afskylias Hævn, 1999) – zręcznościowa gra dla dzieci z udziałem tytułowego trolla, stworzona przez firmę ITE. W Polsce wydana 16 stycznia 2001 roku przez firmę IM Group, będącą także zleceniodawcą dubbingu.

W 2007 roku prawa do tytułu przejęła firma CD Projekt, która wydała ponownie ten tytuł z tym samym dubbingiem.

Fabuła

Szalona wiedźma, Scylla, nie mogła znieść radosnej atmosfery Bożego Narodzenia w malutkim mieście Świętego Mikołaja. Udała się więc do miasteczka i rzuciła najstraszniejszy czar, jaki znała. Zamroziła wszystkie skrzaty w bryłkach lodu. Sam Święty Mikołaj wpadł do studni, gdzie też zamarzł.

Na wszelki wypadek Scylla przywiązała też do drzewa swojego wiernego kruka, by jego oczami obserwować, co dzieje się w miasteczku i w razie potrzeby powstrzymać każdego, kto mógłby pomóc skrzatom.

Na szczęście pierwszego grudnia Hugo przyjeżdża do miasteczka i szybko orientuje się, że tylko on może pomóc biednym skrzatom. Teraz Ty musisz pomóc trollowi w złamaniu zaklęcia Scylli, aby skrzaty zdążyły przygotować wszystkie prezenty przed Wigilią.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Merlin.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Cezary Kwieciński Hugo
Olga Bończyk Scylla
Andrzej Arciszewski Święty Mikołaj

Linki zewnętrzne