FANDOM

Hugo: Gorączka czarnych diamentów (ang. Hugo: Black Diamond Fever) – zręcznościowa gra dla dzieci z udziałem tytułowego trolla, stworzona przez firmę ITE. W Polsce wydana 22 kwietnia 2002 roku przez firmę Cenega, będącą także zleceniodawcą dubbingu.

W 2007 roku prawa do tytułu przejęła firma CD Projekt, która wydała ponownie ten tytuł z tym samym dubbingiem.

Fabuła

Przed Hugo i małymi graczami kolejna potyczka z żądną władzy Scyllą. Jeśli uda jej się zrealizować jej przebiegły plan, stanie się najpotężniejszą czarownicą świata. Scylla znowu wróciła. Niestety, tym razem wie, jak stworzyć zło absolutne. Aby zrealizować swój plan, potrzebuje bardzo rzadkich czarnych diamentów, które można znaleźć tylko na Tropikalnej Wyspie. Z pomocą Dona Kroko, swego oddanego sługi, bierze wszystkich mieszkańców wyspy w niewolę i zapędza ich do ciężkiej pracy w kopalni. Biedni Kiku muszą teraz szukać czarnych diamentów, zanosić je do fabryki Scylli i tam przerabiać na sok z czarnych diamentów, dzięki któremu Scylla stanie się najpotężniejszą czarownicą świata.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Morele.net)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Andrzej Niemirski Hugo
Hugo GCD Andrzej Nemirski (Hugo)
Andrzej Precigs Don Kroko
Hugo GCD Andrzej Precigs (Don Kroko)
Wódz plemienia
Hugo GCD Andrzej Precigs (Wódz plemienia kiki)
Scylla
Hugo GCD nie wiem (Scylla)

Linki zewnętrzne