Heroes of Annihilated Empires – strategiczna gra typu RTS stworzona przez studio GSC Game World.

W Polsce wydana 17 listopada 2006 roku przez firmę Techland, będącą również zleceniodawcą dubbingu.

Opis gry

Tryb kampanii dla pojedynczego gracza podzielony został na trzy odrębne epizody (stąd nawiązanie do „epickiej trylogii”). Podczas wykonywania kolejnych misji i zadań, gracz bierze aktywny udział w przeogromnych bitwach, w których jednocześnie sterować można 64 tysiącami jednostek. Przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki, użytkownik musi dokonać wyboru nacji. Łącznie dostępnych jest sześć ras, przy czym każda z nich cechuje się odmiennymi umiejętnościami, stylem, wyglądem, a także wadami i zaletami. Sumując, w grze znajduje się osiemnaście głównych bohaterów (co typowe jest dla gier z gatunku RPG – gracz może bowiem rozwijać swoją postać na wielu poziomach, zdobywać doświadczenie, podnoszące umiejętności artefakty, etc.). Elementem, który warto podkreślić jest magia, potrafiąca zniszczyć w kilka chwil potężne budowle czy też zabić całe legiony żołnierzy, jak również pokrzepić serca wojowników bądź wprowadzić ich w stan ogólnego zniechęcenia, chandry (co równoznaczne jest z mniejszą wolą walki, mniejszą efektywnością).
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Amadeusz Studio Realizacja nagrań

Obsada

Krzysztof Bochenek Druid
  • Najstarszy druid
  • Starszy druid
  • Stary druid
Krzysztof Gadacz Wieśniak
  • Czarodziej
  • Elf
  • Stary łowca
Alina Kamińska Lana
  • Rusałka
  • Cywile
Jacek Lecznar Centaur
Piotr Piecha Druid
  • Elf
  • Alchemik
  • Klucznik
  • Mieszkaniec
Olaf Różański Elhant
Maciej Słota Mistrz artefaktów
Kajetan Wolniewicz Czarodziej
  • Necros
  • Elf
  • Goblin
  • Ocaleniec
Ent
Królowa Lisz
Stary Ash - Ent

Linki zewnętrzne