Encyklopedia polskiego dubbingu
Advertisement
Encyklopedia polskiego dubbingu

GROM: Terror w Tybecie (ang. GROM: Terror in Tibet) – polska przygodowa gra akcji z elementami RPG autorstwa Rebelmind. Chociaż gra jest polską produkcją, w Polsce wydana została przez firmę Cenega dopiero 16 czerwca 2003 roku, czyli ponad pół roku po premierze w Ameryce Północnej.

Opis gry

Przygodowa gra akcji z elementami cRPG. Posiada bogatą fabułę osadzoną w realiach II Wojny Światowej, pełną pierwiastków fantastycznych i mistycznych typowych dla filmów typu James Bond oraz Indiana Jones. Akcja toczy się w roku 1942, kiedy to niemiecka jednostka specjalna odnajduje w Tybecie ślady starożytnej cywilizacji. Według dawnych podań i legend cywilizacja ta posiadała broń o niesłychanej sile rażenia, zdolną nawet do unicestwienia całych narodów, a Niemcy skuszeni wizją panowania nad światem niezwłocznie rozpoczynają jej poszukiwania. My wcielamy się w postać pułkownika Grom’a, jedynego człowieka, który dowodząc swoją doborową drużyną może obronić ludzkość przed zagładą. Na graczy czeka więc fascynująca przygoda pełna niespodziewanych zwrotów akcji, walki z niemieckimi żołnierzami oraz demonami i bestiami rodem z najstraszniejszych mitów tybetańskich. Prowadząc drużynę złożoną z maksymalnie trzech postaci przejdziemy przez siedem dużych etapów podzielonych łącznie na około 100 lokacji. Każda z postaci wchodzących w skład naszej kompanii posiada swoje specyficzne cechy i unikalne umiejętności, stopniowo się rozwija, zwiększa swe doświadczenie i zdolności. Podczas przygody napotkamy na ponad 40 postaci pobocznych, będziemy mogli wykorzystać ponad 30 przedmiotów oraz cały arsenał broni, począwszy od prostej broni obuchowej a skończywszy na karabinach maszynowych. Grom posiada efektowną grafikę będącą połączeniem grafiki 2D i 3D. Walka toczona jest w czasie rzeczywistym.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Sławomir Śmiałek Pułkownik Grom
Dariusz Błażejewski Lahtri
  • Angielski żołnierz
  • Brang
  • Mnich
Bożena Furczyk Kim
Mikołaj Klimek Dakpa
  • Hans Dietrich
  • Generał Karl Reiser
Zbigniew Konopka Bartolomeo
  • Archeolog
  • Kundga (część kwestii)
  • Mongolski jeździec
  • Potężni
  • Żebrak
Beata Łuczak Margaret Ość
Ireneusz Machnicki Petr
Roch Siemianowski Khyapa Laring
  • Myśl Kriszny
  • Norbu
  • Czarownik
  • Kupiec
Angielski oficer
Major Olivier
  • Bandyta
  • Kundga (część kwestii)
  • Profesor von Kutz
Padmasambhava

Linki zewnętrzne

Advertisement