FANDOM

Gran Turismo 5 – gra wyścigowa autorstwa Polyphony Digital, piąta część serii Gran Turismo, przeznaczona na konsolę PlayStation 3.

Fabuła

Gra Gran Turismo 5 jest w końcu dostępna. Najsłynniejsza gra wyścigowa zawiera ponad 1000 samochodów, w tym takie maszyny, jak McLaren MP4-12C czy Mercedes-Benz SLS AMG, a także ponad 70 torów wyścigowych z całego świata — a wszystko to w niesamowitej jakości stereoskopowego 3D.

Ścigaj się na legendarnych trasach na trzech kontynentach, pędząc po krętych ulicach Londynu, błyskającej neonami dzielnicy biznesowej Tokio, legendarnych nawierzchniach torów Monza i Daytona Speedway — i wielu, wielu innych. Znane tory testowe popularnego programu motoryzacyjnego telewizji BBC, „Top Gear” także się pojawiają, uzupełniając niezwykle bogaty i realistyczny zestaw lokalizacji.

Oczywiście w tej grze prawdziwymi gwiazdami są samochody, to dzięki nim widoczna jest znana z serii Gran Turismo 5 niezwykła staranność i uwaga przykładana do szczegółów. Klasyczne samochody sportowe i rajdowe stoją obok siebie w rozległej sali wystawowej dostępnej w grze, w towarzystwie samochodów koncepcyjnych i rasowych supersamochodów.

Spektakularna oferta pojazdów, obejmująca Ferrari, Bugatti, Jaguary, Lamborghini i Aston Martiny, gwarantuje, że najbardziej realistyczne wyścigi znajdziecie w grze Gran Turismo 5. Ciesz się przejażdżką życia!
Źródło opisu: PlayStation

Ekipa

Twórca Funkcja
Studio PRL Realizacja nagrań

Obsada

Jacek Kopczyński Pilot w rajdach
Jacek Kopczyński - GT5
Cezary Nowak Głos w szkole kierowców AMG
Cezary Nowak - GT5
Martyna Wojciechowska Głos w samouczku
Martyna Wojciechowska - GT5

Linki zewnętrzne