FANDOM

Dziedzictwo – nieoficjalne rozszerzenie do gry Gothic II: Noc Kruka, tworzone w latach 2010 - 2016 początkowo przez weterana forum TheModders o nicku Kaczka, a od lutego 2015 roku do momentu porzucenia przez założoną przez niego grupę RavenTeam. Prace nad modyfikacją zostały porzucone jesienią 2016 roku z powodu niespodziewanej śmierci inicjatora projektu. Team nie zdecydował się na kontynuowanie prac.

Fabuła

Dziedzictwo jest powstającą modyfikacją do Gothic II Noc Kruka ze zmienioną fabułą i nowymi lokacjami, ale też z tymi znanymi nam z oryginalnego dodatku do Gothic II. Fabuły przedstawiał nie będę bo nie chcę zdradzać wszystkiego na początku i psuć niespodzianki, ale napiszę tylko, jak pewnie każdy się domyśla, że nie będzie nam dane wcielić się ponownie w bezimiennego bohatera, który pojawiając się w jednym miejscu wszystkim pomaga i wszędzie zawsze jest lubiany, chwalony etc. Nie będzie też 6 smoków, które trzeba zgładzić, ale na pewno podczas gry natkniecie się na niejedną niespodziankę.
Dane nam będzie poznać zupełnie odmienione światy z dodatku do drugiej części gry z serii gothic, m.in wyspę Khorinis, czy Jarkendar, które w modyfikacji Dziedzictwo zmienią się nie do poznania. Podczas sześciu rozdziałów przyjdzie nam zmierzyć się z masą wrogów, zawrzeć nowe znajomości, przyjaźnie i... miłości. Oczywiście grupa Raven, jako sentymentalni fani Gothic II nie może pozwolić na to, żeby w modyfikacji zabrakło starych znajomych z Nocy Kruka, jak choćby Orik z zamku w Górniczej Dolinie, czy Saturas znany też z pierwszej części Sagi.
Najbardziej jednak zmieni się Górnicza Dolina. Na lepsze czy gorsze? To już będziecie musieli ocenić sami. Wiele innowacji, które zamierzamy wprowadzić i wiele, które są już wprowadzone na pewno zaskoczą nie jednego z fanów Gothic. Możecie być pewni, że miejsca, które przez Piranha Bytes zostały porzucone celowo lub nie, w Dziedzictwie zostaną odświeżone i same się o sobie przypomną.
Orkowie za palisadą w Górniczej Dolinie? Niby nic dziwnego bo takie  miało być założenie w Gothic II, jednak osoby bardziej ciekawskie wiedzą  zapewne, że za palisadą kryje się nic innego jak tylko gołe pola... Tak, gołe pola i mała tabliczka na samym środku, na której pisze coś w  stylu -Orkowie za palisadą to była tylko ściema. Może w Gothic II i w Nocy Kruka było to ściemą, ale w modyfikacji Dziedzictwo tworzoną  przez grupę Raven za palisadą kryje się prawdziwe miasto orków. Orkowie  żyją w bardzo podobny sposób do ludzi i też potrzebują miejsca do życia.
Zmieni się także symbol Górniczej Doliny, czyli niegdyś zamek paladynów. Po ucieczce więźniów z Górniczej  Doliny zamek zajmują Paladyni których celem jest zgromadzenie rudy i  przewiezienie jej na kontynent. Zamek zostaje oblężony przez Orków, a  zewnętrzny pierścień zostaje zniszczony przez Smoki. - tak  właśnie jest w Nocy Kruka. W modyfikacji Dziedzictwo zamek paladynów jest bardzo podobny do Gothy z Gothic 3. Również powtarza się powód tego klimatu - zombie, szkieletów i innego bzdurnego życia po śmierci na zamku...  klątwa rzucona przez Orkowych Szamanów. Chcieli oni pozbyć się raz na  zawsze paladynów stacjonujących na zamku, jednak tak jak przy tworzeniu  przez ludzkich magów magicznej bariery, tak teraz też coś nie wyszło i  zamiast pozbyć się paladynów na dobre, rzucili na nich klątwę, pozwalając na to by zginęli i powstali z martwych. Oczywiście na zamku armią nieumarłych przewodzi nie kto inny jak Demon Ognia, z którym przyjdzie się nam zmierzyć.
Źródło opisu: oficjalny temat modyfikacji

Dubbing

Według autora modyfikacja miała być w pełni opatrzona dubbingiem, a w roku 2015 trwały nagrania, którymi koordynował RavenTeam. Jedyne, co się ostało z tego zamysłu, to intro wczesnej wersji modyfikacji z 2014 roku, które sam autor zamieścił na swoim oficjalnym kanale w serwisie YouTube.com, na którym były także dostępne filmy z niektórych nowinek oferowanych przez modyfikację. Narratorem intra jest Jakub "Dreamearion" Ernestowicz - aktor fundubbingowy i modder.

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Jakub Ernestowicz Narrator
GothicII Dziedzictwo Jakub Ernestowicz (Narrator)

Logo-gothic