FANDOM

Gothic: Powrót Xeresa (ang. Gothic: Xeres Return) – nieoficjalna modyfikacja do gry Gothic II: Noc Kruka, stworzona przez użytkowników Ikarus, LeGo, Gothic Free Aim i tbc.

Fabuła

Ziemia drży w otoczonej kopułą Kolonii Karnej, kiedy Śniący zostaje wysłany z powrotem do swojego wymiaru. KRUSHAK — jak go orkowie zwykli nazywać — podporządkował sobie kilku Strażników Świątynnych prowadzonych przez Guru Obozu Sekty, Cor Kaloma. Zaślepieni jego wizjami wyruszyli do świątyni pod Miastem Orków, aby zbudzić swojego pana. Tymczasem jeden człowiek, napędzany manią ucieczki z tego magicznego więzienia, udaje się w pościg za tymi fanatykami. Torował sobie drogę niebezpiecznymi pułapkami, hordami nieumarłych i potężnymi szamanami, uchodząc z życiem jedynie dzięki magicznej energii swojej broni i zbroi. W końcu staje w szranki z samym Śniącym: Z wielkim trudem udaje mu się przebić serca arcydemonów i wypędzić KRUSHAKA z powrotem do jego wymiaru. Tym samym moc magicznej kopuły znika, a więźniowie mogą uciec na wolność. Jednocześnie Świątynia Śniącego gwałtownie runie i grzebie pod gruzami tego, który doprowadził do upadku Bariery i wygnania Śniącego. Spowija go głęboka czerń…
Źródło opisu: Bractwo Spolszczenia

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Jakub Kondrat Xeres
Gothic 2 Powrót Xeresa Jakub Kondrat (Xeres)
Karol Spera Skrzat
Gothic 2 Powrót Xeresa Karol Spera (Skrzat)
Krzysztof Chruściel Urnol
Gothic 2 Powrót Xeresa Krzysztof Chruściel (Urnol)

Linki zewnętrzne

Logo-gothic