FANDOM

Golem – strategiczna gra komputerowa stworzona przez polskie studio Longsoft Multimedia. Premiera w Polsce miała miejsce 20 kwietnia 2003 roku, dzięki firmie Lemon Interactive.

Fabuła

Dawno, dawno temu planetę Shamaris nawiedził globalny kataklizm. Bieguny uległy roztopieniu, a woda pogrążyła większość lądów. Rasa ludzka podzieliła się na trzy odłamy. Ci, którzy nie zostali zmutowani przez zabójcze promieniowanie, stworzyli Zjednoczony Klan. Druga grupa to bezpowrotnie zmutowani ludzie, tak bardzo odmienni od swych protoplastów. W trzecim odłamie znaleźli się także mutanci - jednak tylko ci, którzy doświadczyli zmian jedynie na poziomie mentalnym, stając się rasą wysoce rozwiniętą technologicznie. W końcu nadszedł czas, gdy Shamaris stała się za mała dla trzech odmiennych stylów życia i postrzegania rzeczywistości. Wojna była nieunikniona. Gra oferuje trzy odrębne kampanie - w sumie 40 misji rozgrywanych w przeróżnych sceneriach - na wodzie, w głębinach i w powietrzu. Kierowanie każdą z ras wymaga od gracza różnego sposobu myślenia, dzięki czemu nie można się nudzić!
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Merlin.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Lektor
GOLEM nw (Głos podczas kampanii Genów)

Linki zewnętrzne

  • Golem w bazie GRY-Online.pl