FANDOM

Gauntlet – gra zręcznościowa typu fantasy autorstwa Arrowhead Game Studios, przeznaczona na platormę PC i konsolę PlayStation 4, bazująca na grze o tym samym tytule z 1985 roku stworzonej pierwotnie przez Atari na automaty.

Gra w polskiej wersji językowej ukazała się premierowo 23 września 2014 roku (wersja pecetowa) w serwisie Steam. 12 sierpnia 2015 roku pojawiła się na rynku wersja na konsolę PlayStation 4 z podtytułem Slayer Edition, zawierająca ten sam dubbing.

Zleceniodawcą polskiej wersji jest wydawca gry, Warner Bros. Interactive Entertainment.

Opis gry

Klasyczna czteroosobowa gra Gauntlet powraca w zupełnie nowej odsłonie! Stań do walki z niezliczonymi hordami przeciwników u boku swoich znajomych i zdobywaj chwałę oraz skarby w lokalnym lub sieciowym trybie współpracy. Tego lata zmierz się z mrokiem na platformie PC i komputerach Steam Machine!

Klasyczna rozgrywka w przemierzanie lochów w połączeniu z zupełnie nowymi elementami gry gwarantuje interesujące wyzwanie.

Czy odważysz się zagrać ze znajomymi we czwórkę na tym samym ekranie lub w trybie współpracy przez sieć? Rywalizacja o złoto i największą liczbę zabitych przeciwników może sprawić, że twoi dotychczasowi sprzymierzeńcy staną się przeciwnikami.

W grze Gauntlet powrócą cztery klasyczne postacie z oryginalnego tytułu: Wojownik, Walkiria, Elf i Czarodziej. Każda z nich będzie cechować się własnym stylem gry i niepowtarzalnymi zdolnościami.

Gracze mogą przeczesywać lochy w poszukiwaniu złota i łupów, aby odblokować mistyczne relikwie zapewniające posiadaczom nowe, śmiercionośne zdolności. Ale uwaga – w niewprawnych rękach te potężne przedmioty potrafią zaszkodzić zarówno tobie, jak i całej drużynie!

Zmyślne pułapki, potworne hordy, legendarni arcywrogowie, a nawet sojusznicy – każda z tych przeciwności może być przyczyną brutalnej i widowiskowej śmierci.
Źródło opisu: Steam

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Izabella Bukowska-Chądzyńska Thyra (Walkiria) EvaMaria Oria
Gauntlet Izabella Bukowska (Thyra Valikiria)
Paweł Ciołkosz Questor (Elf) Indy Neidell
Gauntlet Paweł Ciołkosz (Questor Elf)
Marek Ciunel Merlin (Czarodziej) Tim Earle
Gauntlet Marek Ciunel (Merlin Czarodziej)
Tomasz Kozłowicz Morak Kola Krauze
Gauntlet Tomasz Kozłowicz (Morak)
Komentator
Gauntlet Tomasz Kozłowicz (Komentator)
Łukasz Talik Thor (Wojownik) Monte Reid
Gauntlet Łukasz Talik (Thor Wojownik)
Małgorzata Sadowska Lilith (Nekromantka)
Gauntlet Małgorzata Sadowska (Lilith Nekromantka)

Linki zewnętrzne