FANDOM

GRID: Autosport – symulator jazdy wyprodukowany przez firmę Codemasters na platformy Microsoft Windows, Xbox 360 i PlayStation 3, będacy ósmą odsłoną serii gier Race Driver.

Premiera gry z polskim dubbingiem, dostępnym we wszystkich platformach docelowych odbyła się 27 czerwca 2014 roku dzięki firmie Cenega.

Opis gry

GRID Autosport to wszystko co najlepsze w zawodach samochodowych: zespoły rajdowe, rywale i wyścigi. Jako kierowca do wynajęcia w buchającym mocą koni mechanicznych świecie zawodowego sportu motorowego, wyspecjalizuj się w swojej ulubionej dyscyplinie rajdowej albo opanuj je wszystkie. Wykaż się agresywną jazdą w trybie Touring Cars, rozplanuj zmianę opon w trybie Endurance, udowodnij swoją precyzję jazdy w trybie Open-Wheelers, pochwal się umiejętnością panowania nad pojazdem w trybie Drift i reaguj „w locie” w ulicznych wyścigach. Każdy z tych trybów posiada niepowtarzalne właściwości dedykowane różnym klasom samochodów, w tym: GT, Prototypes, Lightweight, Super -Modified, Single- Seaters, Muscle Cars, Supercars, Hypercars i wiele innych. GRID Autosport zawiera ponad 100 tras w 22 niesamowitych lokalizacjach.

Tytuł ten to powrót do widoku z wnętrza samochodu i jego realistycznej obsługi, współczesne i klasyczne samochody wyścigowe, a także nowe stajnie wyścigowe dla graczy, którzy zechcą sprawdzić swe umiejętności w trybie online.
Źródło opisu: Muve.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
QLOC Tłumaczenie

Obsada

Anna Gajewska Menadżer teamu Julia May-Brown
GRID Autosport A.Gajewska
Adam Bauman Komentator 1
GRID Autosport A.Bauman
Tomasz Borkowski Komentator 2
GRID Autosport T.Borkowski
Inżynier wyścigowy
GRID Autosport nie wiem (Menadżer)

Linki zewnętrzne

Codemasters
Colin McRae Rally Colin McRae RallyColin McRae Rally 2.0Colin McRae Rally 3Colin McRae Rally 04Colin McRae Rally 2005
DiRT Colin McRae: DiRT 2DiRT 4DiRT Rally 2.0
Race Driver ToCA Race DriverToCA Race Driver 2ToCA Race Driver 3GRID 2GRID: Autosport
F1 F1 2010F1 2012F1 2013F1 2014
Pozostałe OnrushOverlord