FANDOM

GRID – gra wyścigowa stworzona przez Codemasters, jedenasta gra z serii TOCA, przeznaczona na pecety oraz konsolę PlayStation 4 i XBOX One.

Premiera gry w Polsce odbyła się 11 października 2019 roku. Polskim dystrybutorem jest Koch Media Poland, natomiast polską lokalizację gry zlecił producent i wydawca gry, Codemasters.

Opis gry

GRID to jedyne w swoim rodzaju wyścigi. Niezrównane, pełne zaciętej rywalizacji wyścigi GRID powracają w nowej grze, w której w każdym wyścigu możesz obrać własną drogę, tworzyć własną historię i podbić świat sportów motorowych.

Dołącz do zawodów GRID World Series i weź udział w wysokooktanowych wyścigach, siadając za kółkiem najbardziej legendarnych i pożądanych bolidów – zarówno współczesnych, jak i klasycznych, od GT po Touring, Muscle, Stock i Super Modified – w najsłynniejszych lokalizacjach na całym świecie.

GRID wiernie oddaje każdy aspekt wyścigów: od przypływu adrenaliny towarzyszącemu startowi po radość w chwili dojechania na metę. Każdy odcinek jest pełen kolizji i trudnych manewrów wymijania, podczas których będziesz jechać zderzak w zderzak z przeciwnikiem. Emocji dodaje obecność rywali, kierowców z zespołu i głównego rywala, którzy będę pomagać Ci lub utrudniać Twój postęp.
Źródło opisu: Steam

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Maciej Jabłoński Alex Derek Miller
GRID M.Jabłoński
Kristen Taryn Ryan
GRID nw (Kristen)
Inżynier Jeff Christopher Dane
GRID nw (Jeff inżynier)

Codemasters
Colin McRae Rally Colin McRae RallyColin McRae Rally 2.0Colin McRae Rally 3Colin McRae Rally 04Colin McRae Rally 2005
DiRT Colin McRae: DiRT 2DiRT 4DiRT Rally 2.0
Race Driver ToCA Race DriverToCA Race Driver 2ToCA Race Driver 3GRID 2GRID: AutosportGRID
F1 F1 2010F1 2012F1 2013F1 2014
Pozostałe OnrushOverlord