FANDOM

G.B.R.: Grupa Błyskawicznego Reagowania (ang. G.B.R.: The Fast Response Group) – taktyczna gra akcji stworzona przez rosyjskie studio Ural Games.

Opis gry

G.B.R.: The Fast Response Group to pierwszoosobowa, taktyczna gra akcji, podejmująca modną w XXI wieku tematykę walki z terroryzmem. Stworzona przez zespół Ural Games pozycja adresowana jest do odbiorców w przedziale wiekowym 16-45 lat i pozwala na wcielenie się w członka wojskowej Grupy Szybkiego Reagowania (z rosyjskiego: Grupa Bystrogo Reagirowanija).

Powodem powstania specjalnej jednostki było szerzące się w świecie zagrożenie atakami ze strony nielegalnych organizacji militarnych. Według autorów fikcyjnego scenariusza gry głównym orędownikiem inicjatywy, mającej na celu stworzenie elitarnego zespołu żołnierzy, był sam prezydent Rosji. Udało mu się uzyskać aprobatę przedstawicieli pozostałych, największych mocarstw naszego globu, toteż po niedługich rozmowach zdecydowano się wreszcie powołać do służby tajną, perfekcyjnie wyszkoloną drużynę ekspertów od zabijania, którzy używając wszystkich dostępnych im środków w mgnieniu oka zlikwidują każde zagrożenie dla ziemskiego pokoju.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Angel
Grupa Szybkiego Reagowania nie wiem (Angel)
Dowódca
Grupa Szybkiego Reagowania nie wiem (Dowódca)
Grom
Grupa Szybkiego Reagowania nie wiem (Grom)
Pilot
Grupa Szybkiego Reagowania nie wiem (Pilot)
Żołnierze
Grupa Szybkiego Reagowania nie wiem (Belarscy żołnierze)

Linki zewnętrzne