FANDOM

Forza Horizon 2 – gra wyścigowa wyprodukowana przez brytyjskie studio Playground Games, przeznaczona na konsolę XBOX 360 i XBOX One, druga część podserii Horizon.

Premiera gry z dubbingiem na wszystkie docelowe platformy odbyła się 30 września 2014 roku, dzięki polskiemu oddziałowi Microsoft.

27 marca 2015 roku ukazało się DLC do gry pt. Forza Horizon 2 Present Fast & Furious, nawiązująca do serii filmów Szybcy i wściekli, dodająca nowe trasy oraz misje.

Fabuła

Miejscem akcji – w przeciwieństwie do pierwszej Forzy Horizon – nie jest USA (stan Kolorado), lecz Europa Południowa pełna zapierających dech w piersiach widoków. Motywem przewodnim wyścigów jest ponownie festiwal muzyczno-samochodowy. Do dyspozycji gracza oddano zróżnicowany sandboksowy świat, który można przemierzać luksusowymi pojazdami takich marek, jak Lamborghini, Nissan czy Ford.

Kluczowymi zmianami w porównaniu do „jedynki” są zmienne warunki pogodowe oraz znany z Forzy Motorsport 5 system Drivatar, który kreuje sztuczną inteligencją na podstawie wyczynów graczy z całego świata.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Ultima.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Tomasz Kozłowicz Tay
Forza Horizon2 Tomasz Kozłowicz (Tej)
Elżbieta Futera-Jędrzejewska GPS
Forza Horizon2 Elżbieta Jędrzejewska (GPS)

Linki zewnętrzne