FANDOM

FIM Speedway Grand Prix 3 – gra wyścigowa stworzona i wydana przez firmę Techland.

Opis gry

Nadchodzi długo oczekiwana, najnowsza część serii uznawanej za najlepszy symulator żużla na świecie - FIM Speedway Grand Prix 3! Gra stworzona we współpracy z ekspertami z Tygodnika Żużlowego, na pełnej licencji BSI, dzięki której otrzymujemy aktualny skład zawodników (sezon 2008), a także wszystkie stadiony najnowszego cyklu Grand Prix. Wydarzenia w trakcie sezonu ilustrowane są stosownymi nagłówkami Tygodnika Żużlowego - legendarnej gazety poświęconej tematyce czarnego sportu. W samym procesie powstawania gry uczestniczyli też eksperci z tej dziedziny (m.in. słynny dziennikarz Bartłomiej Czekański), zgłaszając swoje uwagi programistom. Dzięki temu do rąk otrzymujemy najbardziej dopracowaną i zaawansowaną grę o żużlu, jaka kiedykolwiek powstała. Do tego wykorzystującą dobrodziejstwa online - nowością jest m.in. tryb gry wieloosobowej dla 4 Graczy na raz oraz możliwość przekazywania sobie powtórek za pośrednictwem Internetu. Weź udział w rywalizacji o tytuł indywidualnego Mistrza Świata z najsłynniejszymi żużlowcami takimi jak: Nicki Pedersen, Leigh Adams, Jason Crump czy Tomasz Gollob! Wygraj zawody ze znajomymi mieszkającymi na drugim końcu Polski!
Źródło opisu: Ulitma.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Tomasz Lorek Komentator
FIMSGP3 T.Lorek
Andrzej Mielczarek Komentator
FIMSGP3 Andrzej Mielczarek

Linki zewnętrzne