FANDOM

FIFA 17 – komputerowa gra sportowa stworzona przez studio EA Sports na na platformy Microsoft Windows, Xbox One i PlayStation 4, będąca trzydziestą czwartą (licząc spin-offy) odsłoną serii FIFA. Z polskim dubbingiem wydana została na wszystkich platformach docelowych, a jej premiera w Polsce miała miejsce 29 września 2016 roku.

FIFA 17 jest pierwszą grą z serii, która oferuje fabularny tryb kariery, został on jednak opatrzony wyłącznie napisami dialogowymi, podczas gdy polskie głosy słychać jedynie jako komentarze do meczy.

Fabuła

Gra umożliwia graczom wkroczenie w realistyczny świat piłki i prezentuje im piłkarzy z krwi i kości. To prawdziwa podróż po nowych światach, możliwa wyłącznie w grze. Zmiany w sposobie myślenia i poruszania się zawodników, fizycznych starciach z rywalami i zachowaniu w ataku pozwalają zapanować nad każdą chwilą meczu.

Po raz pierwszy w historii serii FIFA możesz wcielić się w postać Aleksa Huntera — nowej wschodzącej gwiazdy Premier League — i przeżyć piłkarską przygodę tak na boisku, jak i poza nim. Możesz grać ramię w ramię z wieloma spośród najlepszych piłkarzy na świecie i pracować pod okiem czterech prawdziwych menedżerów. To zupełnie nowe piłkarskie przeżycie i możliwość doświadczenia na własnej skórze wzlotów i upadków na drodze do sławy.
Źródło opisu: Origin

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Dariusz Szpakowski Komentator
Dariusz Szpakowski - FIFA 17
Jacek Laskowski Komentator
Jacek Laskowski - FIFA 17

Linki zewnętrzne

FIFA logo
Seria FIFA FIFA 06FIFA 07FIFA World Cup 2006FIFA 08FIFA 09FIFA 10FIFA 11FIFA 12FIFA 13FIFA 14FIFA 15FIFA 16FIFA 17FIFA 18FIFA 19FIFA 20