FANDOM

F1 2014 – gra wyścigowa autorstwa Codemasters, poparta na licencji Formuły 1, przeznaczona na konsolę PlayStation 3, XBOX 360 oraz komputery osobiste.

Opis gry

Poczuj moc nowych, turbodoładowanych bolidów FORMULA ONE™ w najbardziej przystępnej grze serii FORMULA 1™, jaką dotąd stworzono – z nowym systemem oceny kierowcy, który dostosowuje poziom gry do umiejętności gracza, krótszymi sezonami kariery oraz nowym, bardzo łatwym poziomem trudności.

F1 2014 zawiera wszystkie samochody, kierowców i tory z 2014 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™, w tym nowe trasy w Rosji i Austrii.

Sprawdź nowe trasy w Rosji i Austrii, odwiedź Hockenheimring, oraz wystartuj w pierwszym nocnym wyścigu 2014 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX.

Nowy system oceny kierowcy dostosuje poziom trudności gry do Twoich umiejętności. Jeśli jesteś początkujący, możesz uprościć rozgrywkę, skrócić sezony w trybie kariery i uczynić grę bardziej przystępną. Jeśli natomiast lubisz wyzwania, możesz skonfigurować opcje gry tak, aby uczynić z niej wierną symulację.

Korzystaj z nowinek technicznych, takich jak ERS, który zastąpił używany wcześniej system KERS. Naucz się strategicznie korzystać z niego podczas wyścigu, aby uzyskać przewagę nad innymi kierowcami.

Zmierz się z żywymi przeciwnikami w trybie wieloosobowym, gdzie może ze sobą rywalizować nawet szesnastu graczy jednocześnie.
Żródło opisu: cdp.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Studio PRL Realizacja nagrań
QLOC Tłumaczenie

Obsada

Andrzej Borowczyk Komentator
F1 2014 Andrzej Borowczyk (Komentator)
Paweł Ciołkosz Inżynier wyścigowy
F1 2014 Paweł Ciołkosz (Inżynier wyścigowy)

Multimedia

Linki zewnętrzne

Codemasters
Colin McRae Rally Colin McRae RallyColin McRae Rally 2.0Colin McRae Rally 3Colin McRae Rally 04Colin McRae Rally 2005
DiRT Colin McRae: DiRT 2DiRT 4DiRT Rally 2.0
Race Driver ToCA Race DriverToCA Race Driver 2ToCA Race Driver 3GRID 2GRID: Autosport
F1 F1 2010F1 2012F1 2013F1 2014
Pozostałe OnrushOverlord