FANDOM

Doom Eternal – gra akcji stworzona przez id Software na platformy Microsoft Windows, PlayStation 4, XBOX One i Nintendo Switch, kontynuacja gry Doom z 2016 roku.

Za polska wersję językową odpowiada światowy wydawca gry, Bethesda Softworks. Premiera gry z dubbingiem na wszystkich docelowych platformach odbędzie się 20 marca 2020 roku za pośrednictwem Cenegi.

Fabuła

Doom Eternal to klasyczna strzelanka FPP będąca bezpośrednią kontynuacją Dooma z 2016 roku, a więc świetnie przyjętego przez krytyków i graczy restartu legendarnego cyklu FPS-ów, który narodził się w 1993 roku. Pieczę nad tytułem sprawował sprawdzony zespół ze studia id Software. W trakcie przygody gracze podróżują pomiędzy wymiarami, odwiedzając m.in. Ziemię ogarniętą inwazją demonów z piekła. Do ich pokonania można wykorzystać bogaty arsenał śmiercionośnych broni, znanych z poprzedniej części, ale ulepszonych o kilka gadżetów.

Fabuła bezpośrednio kontynuuje wydarzenia z poprzedniej części i rozpoczyna się jakiś czas po jej zakończeniu. Ponownie wcielamy się w obdarzonego nadludzkimi możliwościami zabójcę demonów (Doom Slayer), by powstrzymać siły piekła, które przedostały się na Ziemię i inne miejsca w Układzie Słonecznym. Poza Błękitną Planetą w toku kampanii odwiedzamy także m.in. Mars i jego księżyc, Fobos – jak również lokacje znajdujące się w alternatywnych wymiarach.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Klementyna Umer Khan Maykr

Linki zewnętrzne

Bethesda
Dishonored Dishonored 2Dishonored: Death of the Outsider
Doom Doom³DoomDoom VFRDoom Eternal
Quake Quake 4Enemy Territory: Quake Wars
RAGE RAGERAGE 2
The Elder Scrolls The Elder Scrolls V: Skyrim (Dawnguard - Hearthfire - Dragonborn) • The Elder Scrolls: Legends
Pozostałe BrinkFallout 3PreyRogue WarriorSea Dogs: Piraci