FANDOM

Uwaga Poniższy artykuł dotyczy produkcji fandubbingowej, która nie doczekała się oficjalnej polskiej wersji,
a dubbing do niej zrealizowany został przez amatorów.
Uwaga

DiRT Rally – komputerowa gra wyścigowa wyprodukowana przez firmę Codemasters na platformy Microsoft Windows, XBOX One i PlayStation 4. Gra miała premierę 7 grudnia 2015 na platformie Steam w języku angielskim.

W 2017 roku został przygotowany fanowski dubbing, wprowadzający polskojęzycznego pilota, obecnie jest dostępny jedynie w kilku trasach.

Opis gry

DiRT Rally to najbardziej realistyczna i emocjonująca gra rajdowa w historii, sprawdzona przez graczy na 130 milionach kilometrów tras. Gra perfekcyjnie odwzorowuje emocje pokonywania niebezpiecznych dróg z zawrotną prędkością ze świadomością, że jeden błąd może zniweczyć szanse na dobry wynik. Każdy odcinek specjalny to sprawdzian innych umiejętności – będziesz ścigać się na śniegu, lodzie, asfalcie, szutrze oraz w różnych warunkach pogodowych. Kiedy samochód doznaje uszkodzeń, a ty musisz mierzyć się z kolejnymi odcinkami, twoja ekipa stara się sprawić, aby auto było konkurencyjne. Każdy wyścig staje się maratońskim wyzwaniem dla koncentracji i umiejętności. Gra DiRT Rally zawiera również oficjalnie licencjonowaną zawartość World Rallycross, umożliwiającą poprowadzenie najszybszych aut terenowych na świecie i rywalizację z innymi kierowcami na kilku kultowych trasach tej serii, zarówno w trybie dla jednego gracza, jak i w wyścigach wieloosobowych.
Źródło opisu: Steam

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Maciej Handwerker Pilot
DIRT maciej handwerker (pilot)

Codemasters
Colin McRae Rally Colin McRae RallyColin McRae Rally 2.0Colin McRae Rally 3Colin McRae Rally 04Colin McRae Rally 2005
DiRT Colin McRae: DiRT 2DiRT 4DiRT Rally 2.0
Race Driver ToCA Race DriverToCA Race Driver 2ToCA Race Driver 3GRID 2GRID: AutosportGRID
F1 F1 2010F1 2012F1 2013F1 2014
Pozostałe OnrushOverlord