FANDOM

Darksiders: Genesis – komputerowa gra akcji typu hack'n'slash autorstwa Airship Syndicate, przeznaczona na pecety i konsole PlayStation 4, XBOX One i Nintendo Switch, prequel serii Darksiders. Premiera wersji na komputery osobiste w Polsce: 5 grudnia 2019 roku, premiera wersji konsolowych: 14 lutego 2020 roku (dystrybutor: Koch Media Poland). Za polską lokalizację gry odpowiada jej światowy wydawca.

Fabuła

Od zarania dziejów RADA utrzymywała równowagę w istnieniu życia. Wypełniający ich rozkazy jeźdzcy Apokalipsy, Nefilimowie (potężne istoty zrodzone z nienaturalnego przymierza aniołów i demonów), przysięgli służyć Radzie, otrzymując niesamowite moce. Jednakże moce te zostały okupione ogromnym kosztem: jeźdzcy dostali rozkazy użycia swojej nowej siły do zgładzenia reszty swoich pobratymców. Doprowadziło to do krwawej wojny w Edenie, w której jeźdzcy, wypełniając wolę Rady, zgładzili Nefilimów.

Wciąż wstrząśnięci wydarzeniami w Edenie, WOJNA oraz WAŚŃ dostali nowe zadanie – LUCYFER, enigmatyczny i zwodniczy król demonów knuje spisek, by zmącić panującą równowagę, przyznając władzę i moce władcom demonów w Piekle. Wojna oraz WAŚŃ muszą dopaść tych władców, zebrać informacje i ostatecznie wywalczyć sobie drogę przez mroczny, demoniczny spisek, który grozi zaburzeniem równowagi na wieki i zniszczeniem wszelkiego istnienia.
Źródło opisu: Opis dystrybutora

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Miłogost Reczek Wojna
DG M.Reczek
Michał Konarski Waśń
DG M.Konarski
Robert Jarociński Członek Rady Spopielonych #1
DG R.Jarociński
Piotr Bąk Członek Rady Spopielonych #2
DG P.Bąk
Dariusz Odija Członek Rady Spopielonych #3
DG D.Odija
Adam Bauman Demon
DG A.Bauman (Demon)
Zbigniew Konopka Moloch
DG Z.Konopka
Upadłe anioły
DG Z.Konopka (Anioły)
Ryszard Olesiński Vulgrim
DG R.Olesiński
Mirosław Zbrojewicz Samael
DG M.Zbroejwicz
Robert Czebotar Abaddon
DG R.Czebotar
Jakub Kamieński Killington Nikczemny
DG Jakub Kamieński (Wicked)
Krzysztof Plewako-Szczerbiński Nefilim
DG K.Szczerbiński (Nefilim)
Astarte
DG nw (Astarte)
Belial
DG nw (Belial)
Dagon
DG nw (Dagon)
Dis
DG nw (Dis)
Mammon
DG nw (Mammon)
Nefilm
DG nw (Nefilm)
Malgris
DG nw (Malgris)
Lucyfer
DG nw (Lucyfer)

Linki zewnętrzne