FANDOM

Cyberpunk 2077 – fabularna gra akcji tworzona przez studio CD Projekt Red na podstawie systemu RPG Cyberpunk 2020 Mike’a Pondsmitha. Premiera zapowiedziana została na 16 kwietnia 2020 roku na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.

Fabuła

Cyberpunk 2077 to rozgrywająca się w otwartym świecie przygoda, której akcja toczy się w Night City, megalopolis rządzonym przez obsesyjną pogoń za władzą, sławą i przerabianiem własnego ciała. Nazywasz się V i musisz zdobyć jedyny w swoim rodzaju implant — klucz do nieśmiertelności. Stwórz własny styl gry i ruszaj na podbój potężnego miasta przyszłości, którego historię kształtują twoje decyzje.

Zostań cyberpunkiem, uzbrojonym po zęby wolnym strzelcem, i stań się legendą najbardziej niebezpiecznego miasta przyszłości.
Źródło opisu: GOG.com

Realizacja dubbingu

W odróżnieniu od gier z serii Wiedźmin, do których dialogi nagrywano z osobna dla każdej wersji językowej, nie bazując na nagraniach w innym języku, Cyberpunk 2077 realizowany jest przy użyciu technologii performance capture, podczas której wraz z ruchem ciała nagrywane są dialogi i mimika twarzy aktora. CD Projekt Red, w celu wyeliminowania problemów z niezsynchronizowaniem dialogów z ruchem ust postaci, opracowało autorską technologię opartą na sieciach neuronowych, która automatycznie dopasowuje ruch do danego języka na podstawie wypowiadanych kwestii.

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Kamil Kula V (mężczyzna) Gavin Drea
Lidia Sadowa V (kobieta) Cherami Leigh
Michał Żebrowski Johnny Silverhand Keanu Reeves
Jackie Welles Jason Hightower
Dexter „Dex” DeShawn Michael-Leon Wooley
Placide Lovensky Jean-Baptiste
SI Delamaina Samuel Barnett

Linki zewnętrzne