FANDOM

Crossroads Inn – polska gra strategiczno-ekonomiczna stworzona przez Kraken Unleashed Studio, wydana 23 października 2019 roku na komputery osobiste. Wersja cyfrowa dystrybuowana jest przez światowego wydawcę gry, firmę Klabater, za pośrednictwem Steam, z kolei dystrybucją wersji pudełkowej na terenie Polski zajęła się firma CDP.

Polski dubbing obejmuje wyłącznie kwestie narratora oraz postaci niezależnych. Przerywniki filmowe wprowadzające w świat gry pozostawiono w wersji angielskiej, nie opatrując ich tłumaczeniem z napisami.

Fabuła

W Crossroads Inn wcielasz się w postać właściciela tawerny, która znajduje się w samym sercu baśniowej krainy Delcrys. Do Twoich zadań należy zatrudnienie i wyszkolenie odpowiednich pracowników, zarządzanie dostawami, tworzenie nowych przepisów kucharskich oraz ustalanie menu dopasowanego do odwiedzających Cię gości. Planuj z wyprzedzeniem, dogadzaj różnym grupom społecznym odwiedzającym twój lokal, miej również baczenie na dostawy, a staniesz się najsłynniejszym oberżystą w historii Delcrys!

Crossroads Inn to połączenie rozbudowanej gry z gatunku management sim z fabularnymi rozwiązaniami znanymi z gier role-playing. Gra oferuje dwa oddzielne tryby, Campaign i Sandbox. Pierwszy z nich pozwala przeżyć nieliniową przygodę z elementami RPG - twoje decyzje handlowe odbiją się szerokim echem, budząc zainteresowanie potężnych graczy na politycznej scenie Delcrys. Tryb Sandbox skierowany jest do fanów symulacji, rozgrywka skupia się na zarządzaniu własnym biznesem i rozwijaniu karczmy.
Źródło opisu: Steam

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Jacek Król Narrator
Jacek Król - Crossroads Inn
Piotr Bąk Martyn Brevet
Piotr Bąk - Crossroads Inn
Anna Gajewska Kobieta
Anna Gajewska - Crossroads Inn
Julia Kołakowska-Bytner Mavia
Julia Kołakowska-Bytner - Crossroads Inn (Mavia)
  • Julia Kołakowska-Bytner - Crossroads Inn (Meilan)
    Meilan
  • Julia Kołakowska-Bytner - Crossroads Inn (Służki)
    Służki
Michał Konarski Mężczyzna
Crossroads Inn - Mężczyzna
Zbigniew Konopka Oberon
Zbigniew Konopka - Crossroads Inn
Bartosz Wesołowski Oszust
Bartosz Wesołowski - Crossroads Inn
Artar z Rockburry
Crossroads Inn - Rockburry
Winton
Crossrads Inn - Winton
Parobkowie
Crossroads Inn - parobkowie
Pracownicy
Crossrads Inn - pracownicy fizyczni
Renmy
Crossrads Inn - Renmy

Linki zewnętrzne