FANDOM

Bolek i Lolek: Tajemnicze zamczysko lub Tajemnicze zamczysko: Niezwykłe przygody Bolka i Lolka – gra przygodowa dla dzieci autorstwa Aidem Media. Gra miała premierę 23 listopada 2009 roku.

W 2011 roku powstała kontynuacja gry pt. Bolek i Lolek: Piraci – Korona władzy.

Opis gry

W trakcie zabawy młody gracz staje przed możliwością towarzyszenia w interesującej przygodzie braciom doskonale znanym między innymi z serialu animowanego. Tym razem główni bohaterowie wybierają się w wakacyjną podróż do górskiego schroniska, lecz zamiast trafić w upatrzone miejsce docierają do tytułowego zamczyska będącego własnością Mistrza Zygryda. Wkrótce okazuje się, że właściciel zamku jest naukowcem i pragnie z pomocą chłopców dokończyć pewien alchemiczny eksperyment. Podstawowym założeniem gry jest chęć wydostania się z zamczyska Zygryda. Żeby jednak stało się to możliwe musimy przede wszystkim lepiej poznać miejsce, w którym znaleźli się sympatyczni bohaterowie. W sumie do zbadania mamy około trzydziestu lokacji, w których zajmujemy się zbieraniem i właściwym używaniem interaktywnych przedmiotów, jak również rozwiązywaniem zagadek logicznych. Dostępne łamigłówki dzielą się na dziesięć typów i dotyczą między innymi gry w statki czy odgrywania melodii na organach. Ich poziom trudności dopasowano naturalnie do możliwości dziecka.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Marcin Szymczak Dźwięk
Robert Krzywicki

Obsada

Olga Barbara Długońska-Kowal Bolek
Bolek i Lolek Tajemnicze zamczysko O.Kowal (Bolek)
  • Bolek i Lolek Tajemnicze zamczysko O.Kowal (Lolek)
    Lolek
  • Bolek i Lolek Tajemnicze zamczysko O.Kowal (Narraorka)
    Narratorka
  • Bolek i Lolek Tajemnicze zamczysko O.Kowal (telefotoskop)
    Teleskop
Grzegorz Wolf Zygfryd Ponury
Bolek i Lolek Tajemnicze zamczysko G.WOlf (Zygfryd Ponury)
Szymon
Bolek i Lolek Tajemnicze zamczysko G.WOlf (Szymon)

Linki zewnętrzne