FANDOM

Barrow Hill: Klątwa kamiennego kręgu (ang. Barrow Hill: Curse of the Ancient Circle) – komputerowa gra przygodowa stworzona przez Shadow Tor Studios.

Fabuła

Barrow Hill to gra przygodowa utrzymana w konwencji horroru, która koncentruje się wokół słynnego kamiennego kręgu, zlokalizowanego w historycznie potwierdzonej, aczkolwiek nie istniejącej już dziś tytułowej miejscowości.

Gra powstała w niecodziennych okolicznościach, gdyż z jej producentami – firmą Shadow Tor Studios – skontaktował się wpierw archeolog z Uniwersytetu Middlestone, pan Conrad Morse. Zebrawszy odpowiednio bogaty materiał historyczny, poparty dodatkowo wiedzą naukowca, autorzy przystąpili do stworzenia interaktywnej przygody, która pozwalałaby zwiedzić miejsca wykopalisk i odkryć pradawne tajemnice. W stworzeniu trzymającej w napięciu fabuły z pewnością pomogła im duża liczba związana z tym terenem legend, które teraz znajdą odzwierciedlenie na ekranie monitora.

W grze wcielamy się bezpośrednio w rolę wspomnianego wyżej archeologa i z jego pomocą zwiedzamy pobliskie tereny Barrow Hill. Rozgrywkę obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, znajdując walające się tu i ówdzie przedmioty i wykorzystując je zgodnie z zaplanowanym przez twórców gry przeznaczeniem. Program nie oferuje jakichkolwiek akcentów zręcznościowych, nie ma tutaj również elementów charakterystycznych dla produkcji spod znaku RPG. Barrow Hill to gra przygodowa z krwi i kości, dodatkowo utrzymana w starym stylu.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Dariusz Błażejewski Ben Kendal
Dariusz Błażejewski - Barrow Hill
Bożena Furczyk Emma Harry
Bożena Furczyk - Barrow Hill
Zbigniew Kozłowski Conrad Morse
Barrow Hill Zbigniew Kozłowski (Conrad Morse)
Krzysztof Praszkiewicz Duch Barrow Hill
Barrow Hill Krzysztof Praszkiewicz (Duch Barrow Hill)

Linki zewnętrzne