Encyklopedia polskiego dubbingu
Advertisement
Encyklopedia polskiego dubbingu

Barbie jako Księżniczka i Żebraczka (ang. Barbie as The Princess and the Pauper, 2004) – gra towarzyska dla dzieci stworzona przez Activision. W Polsce wydana w 2007 roku przez firmę CD Projekt, będąca również zleceniodawcą dubbingu.

W 2009 roku prawa do tytułu przejęła Cenega, wydając reedycję gry z tym samym dubbingiem.

Opis gry

Barbie jako Księżniczka i Żebraczka to gra familijno-przygodowa z serii, w której występuje znana lalka. Program nawiązuje do filmu animowanego pod tym samym tytułem. Gracz może na początku wybrać jedną z dwóch postaci: Erikę bądź księżniczkę Annę Luizę (Anneliese). Ich zadaniem jest udowodnienie, że jedna z nich nadaje się na królową. Rozgrywka toczy się w lokacjach przypominających te znane z filmu (zamek, wioska, las) i polega na rozwiązywaniu zagadek, pomaganiu napotkanym ludziom i przechodzeniu kolejnych mini gier (przykładowo zbieranie jabłek, przygotowywanie dekoracji związanych z koronacją czy produkcja wełny w fabryce). W trakcie podróży postacie znaleźć mogą również wiele przedmiotów, takich jak flagi oraz kwiaty. Grafika programu jest kolorowa i silnie kojarzy się ze wspomnianym obrazem kinowym.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Morele.net)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Joanna Pach-Żbikowska Eryka
Dariusz Błażejewski Kowal
Andrzej Chudy Preminger
Kowal
Bożena Furczyk Barbie
Dworzanka
Robert Kowalski Dostojnik
  • Drwal
  • Klient
  • Sadownik
Artur Kruczek Rolnik
Górnik
Anna Sztejner-Pierczyńska Dworzanka
  • Krawcowa
  • Piekarka

Wykonanie piosenek

Wokalista Piosenka
Bożena Furczyk Wykonanie piosenki początkowej

Linki zewnętrzne

Advertisement