FANDOM

Barbie: Przygody syrenki (ang. Barbie Mermaid Adventure, 2004) – gra towarzyska dla dzieci stworzona przez Vivendi Universal Games. W Polsce wydana 16 marca 2005 roku przez firmę CD Projekt, będąca również zleceniodawcą dubbingu.

Dubbing zrealizowany został prawdopodobnie przez Studio T-Rex, na co może wskazywać jego obsada.

W 2009 roku prawa do tytułu przejęła Cenega, wydając reedycję gry z tym samym dubbingiem.

Opis gry

Barbie: Przygody Syrenki to familijna gra przygodowa której główną bohaterka jest wirtualny odpowiednik lalki Barbie. Barbie wciela się w rolę syrenki poszukującej tęczowych delfinów. Są one jedynymi istotami, które mogą pomóc rozwikłać tajemnice zgaśnięcia światełka magicznej muszli. Wydarzenie to miało miejsce w przeddzień uroczystości, której muszla jest istotnym elementem. Jeśli więc bohaterka nie rozwikła tajemnicy całe święto zostanie odwołane. W wyprawie Barbie pomaga konik morski imieniem Samik. Poza odnalezieniem delfinów trzeba zadbać o zaproszenie wszystkich gości, przygotowanie dekoracji i skomponowanie odpowiedniej muzyki. Rozgrywka toczy się w trzech lokacjach (rafa koralowa, las wodorostów i zatopiony statek). Dodatkowo gra zawiera 7 mini gier oraz możliwość zaprojektowania naszyjnika czy korony dla Barbie.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (MediaMarkt.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Beata Wyrąbkiewicz Barbie
Barbie Przygody Syrenki B.Wyrąbkiewicz (Barbie)
Brygida Turowska-Szymczak Samiko
Barbie Przygody Syrenki B.Turowska (Samiko)
Janusz Zadura Błazenek
Barbie Przygody Syrenki J.Zadura (Błazenek)

Linki zewnętrzne