FANDOM

Barbie: Pokaz mody (ang. Barbie Fashion Show, 2004) – gra logiczna dla dzieci stworzona przez Activision. W Polsce wydana 19 lipca 2007 roku przez firmę CD Projekt, będąca również zleceniodawcą dubbingu.

W 2009 roku prawa do tytułu przejęła Cenega, wydając reedycję gry z tym samym dubbingiem.

Opis gry

Barbie szykuje się na największe w jej karierze wydarzenie, Tydzień Mody w Paryżu! Twoim zadaniem będzie pomóc jej w przygotowaniach, organizując widowiskowe pokazy! Dobór wystrzałowych ubrań dla Barbie i jej koleżanek modelek to podstawa. W trakcie gry pojawią się różnorodne zestawy strojów, od sukien ślubnych, po piżamowe szaleństwo! Wybieraj także rodzaj sceny, muzyki i oświetlenia, aż staniesz sie organizatorką najbardziej stylowych imprez!

Zaprojektuj olśniewające kolekcje we własnym studiu! Wprowadź własne trendy! Wybieraj tkaniny, kolory i wzory! Dobierz modelki na każdy pokaz! Modne buty i fantazyjne fryzury będą doskonałym uzupełnieniem dla twoich pomysłów! Na scenie umieść odpowiednie rekwizyty, światła i muzykę! Niech modelki zaprezentują się z wdziękiem na nowoczesnym wybiegu!
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Gram.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Beata Wyrąbkiewicz Barbie
Barbie Fashion Show B.Wyrąbkiewicz (Barbie)
Agnieszka Fajlhauer Cookie McFarland
Barbie Fashion Show A.Fajlhauer (Cookie McFarland)

Linki zewnętrzne