Baśń o Dziadku Mrozie, Iwanie i Nastce (cz. Pohádka o Mrazíkovi, Ivanovi a Nastěnce) – komputerowa gra przygodowa dla dzieci stworzona przez studio Bohemia Interactive.

Choć brak oficjalnej informacji, na podstawie obsady można przypuszczać, że dubbing został nagrany w studiu T-Rex w reżyserii Artura Kruczka.

Fabuła

Dawno, dawno temu, za siedmioma górami i siedmioma rzekami żył sobie staruszek. Niestety życie mu się tak niefortunnie ułożyło, że musiał się ożenić po raz drugi. Z pierwszego małżeństwa miał bardzo grzeczną i uczynną córeczkę o imieniu Nastka. Drugie małżeństwo niestety było dla niego straszną udręką. Jego druga żona była prawdziwą jedzą, a jej córka Marfusa leniwa i nieuprzejma. Druga żona kochała tylko swoją córkę, podczas gdy Nastkę traktowała jak niewolnika, który ciągle musi sprzątać, gotować i dbać o gospodarstwo... Baśń o Dziadku Mrozie, Iwanie i Nastce to bardzo miła i przyjemna gra na PC, która oferuje całą masę dobrej zabawy. Baśń opowiada o miłości, przyjaźni i poszukiwaniu prawdy. Cała opowieść podzielona jest na cztery części, pory roku. Oznacza to, iż będziesz miał okazję podziwiać te same lokacje słonecznym latem, złotą jesienią, mroźną zimą i tętniącą życiem wiosną. Twórcy baśni przestudiowali ponad tysiąc baśni rosyjskich i słowackich, by jak najwierniej oddać tajemniczy, mistyczny klimat opowieści. Podczas licznych przygód możesz się spodziewać spotkań z dziwacznymi stworami, magicznymi przedmiotami, leśnymi zwierzętami, bandytami, złą Babą Jagą i Dziadkiem Mrozem. Jeśli dobrze będziesz pomagać Iwanowi i Nastce w rozwiązywaniu licznych zagadek, może zaproszą cię na huczne przyjęcie weselne.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Hanna Kinder-Kiss Nastka
Sebastian Konrad Iwan
Koń Borys
Anna Borowiec-Matyjaszkiewicz Baba Jaga
Matka Iwana
Zbigniew Dziduch Ognisty smok Gorynycz
  • Rusłan Straszny, herszt zbójców
  • Chwytak Dżdżownica
Elżbieta Kijowska-Rozen Macocha
Flora Mięsojadka
Jacek Kiss Żebrak
  • Aleksander Stiepanycz, stróż nocny
  • Pniak
  • Kruk Roman
  • Władimir Michajłowicz Miczurin
  • Organista
Artur Kruczek Malarz
  • Brat Fiodor
  • Wawrzek
  • Chłopiec
  • Sasza
  • Dura, duch #1
  • Bohater Mikołaj
  • Kandydat na męża Marusi
  • Rozbójnik #3
Andrzej Mastalerz Kupiec
  • Rybak
  • Kogucik
Andrzej Szopa Dziadek Mróz
  • Dziadek Grzyb
  • Chura, duch #3
  • Rozbójnik #1

Linki zewnętrzne