Avencast: Rise of the Mage – gra action RPG stworzona przez austriackie studio Clockstone Software.

W Polsce wydana 12 czerwca 2008 roku przez firmę Nicolas Games, będącą również zleceniodawcą dubbingu. Dubbing najprawdopodobniej został stworzony przez studio GMS Records, na co wskazuje obsada.

Opis gry

Nasza historia rozpoczyna się w przepełnionym magią i czarami królestwie Aldgarth. Pewnego nieszczęśliwego dnia niebo rozdarło się na pół, co zaowocowało błyskawicznym desantem piekielnych hord prosto na teren naszej akademii. Głównym adwersarzem jest wielki pan demonów Morgath, stworzony z boskich kryształów, zapewniających mu niewyobrażalną moc i potęgę. Zanim jednak dojdzie do konfrontacji, gracz przeżyje niezliczoną ilość przygód, podzielonych na trzy rozdziały. Rozgrywka wymaga od nas nie tylko refleksu i zręczności, ale i umiejętności sprawnego myślenia i kojarzenia faktów – nie wszystkie przeszkody możemy sforsować mieczem. Dobry pogląd na aktualną sytuację daje nam kamera – akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, jednak widok nie jest ustalony automatycznie i całkowicie swobodnie możemy dostosować kamerę do naszych potrzeb, bez natarczywej ingerencji często zawodnych systemów „inteligentnych”.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Dariusz Błażejewski Anjaou
Gorlin
Krzysztof Cybiński Pankracjusz
  • Xivarius
  • Rufus
Agnieszka Fajlhauer Swiftlina
Leszek Filipowicz Gyron
  • Malvaren
  • Tercjusz
Bożena Furczyk Dolcina
Aleksander Gawek Anitelis
Mikołaj Klimek Czarodziej
  • Demon
  • Frazz
  • Katownik
  • Kwiriusz
  • Psion
Zbigniew Konopka Horacy
  • Kulkurazzz
  • Kyranie
  • Meganteolis
  • Seweryn
Zbigniew Kozłowski He-Enrail
Ikariusz
Wojciech Machnicki Chaired
  • Della Gustera
  • Pojou
Mikołaj Müller Narrator
  • Archibald
  • Istarus
Roch Siemianowski Gajan
  • Kalios
  • Teodozjusz
Sławomir Śmiałek Enrad

Linki zewnętrzne