FANDOM

Arkadiusz 'Arkadikuss' Woźniak szturmem podbił swoim głosem Polską scenę fandubbingową. Jego niski głos, jak i dykcja sprawiła, że był bardzo często wybierany do przeróżnych modyfikacji, jak i polskich fandubbingów (nie tylko Gothica).

Największym do tej pory projektem, w którym udzielił swego głosu jest modyfikacja pod tytułem Złote Wrota, gdzie wcielił się w kilka postaci.

Obecnie najbardziej kojarzony jest z modyfikacją pod tytułem "Dzieje Khorinis", gdzie póki co udzielał swego głosu jako lektor w kilku materiałach promocyjnych (w języku polskim, jak i angielskim). Jest również - jak informował Piotr "Dark" Czołnowski - brany pod uwagę jako głos dla głównego bohatera modyfikacji. Na forum The Modders Dark napisał:

Jak już mówiłem "lud" coraz bardziej domaga się w roli głównego bohatera Arkadiusza Woźniaka - który ze swoim głosem jak dzwon (lub nordycki wiking) mógłby być naprawdę strzałem w dziesiątkę. Dodatkowo bywa on też w zabawny sposób ironiczny czy obojętny w dialogach (co w pewien sposób mogłoby wynieść postać na poziom legendarny). Dodatkowo (co właściwie rzadko się zdarza) niemal 99% komentarzy na temat jego głosu to same zachwyty lub wielkie pozytywy. To też dało nam do myślenia. Nie muszę nawet wspominać, że logistycznie z Arkiem byłoby to wszystko do nagrania 'na luzie' - przez co efekty też byłyby na pewno znakomite, ponieważ w tym wypadku słowo presja NIE ISTNIEJE.

Fandubbing

Rok Tytuł Rola Aktor w wersji oryginalnej
2013 Gothic: Midgard Roleplay Game Narrator
Gothic MP Midgard Arkadiusz Woźniak (Narrator)
2013 Gothic: The Vulcano Quest Felix
Gothic The Vulcano Quest Arkadiusz Woźniak (Felix)
2013 Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast Morgan Katarn Jacob Witkin
Star Wars Jedi Knight II Jedi Outcast Arkadiusz Arkadiuss Woźniak (Morgan Katarann)
2014 Złote Wrota Martin
Złote Wrota Arkadiusz Woźniak (Martin)
  • Złote wrota Arkadiusz Woźniak (Tygrys)
    Tygrys
  • Złote Wrota Arkadiusz Woźniak (Godar)
    Godar
  • Złote Wrota Arkadiusz Woźniak (Jules)
    Jules
  • Złote Wrota Arkadiusz Woźniak (Pyron)
    Pyron
  • Strażnik przy Sancho #1
2018 Gothic: MorOrs Wilk
Gothic I MorOrs A.Woźniak (Wilk)