Encyklopedia polskiego dubbingu
Advertisement
Encyklopedia polskiego dubbingu

Amelon – polska gra przygodowa stworzona przez studio Pjural.

Gra w Polsce ukazała się 27 grudnia 2017 roku za pośrednictwem serwisu Steam.

Opis gry

2047r. Świat ogarniają bioniczne protezy. Ludzie ślepo kupowali sobie bioniczne organy. Fakt że protezy psują się po krótkim czasie nie był utajniony lecz był w większości pomijany i lekceważony przez bogatszą cześć ludności. Jedna z największych fabryk w tej branży, Pjural, składowała odpadki z produkcji w odpowiednio wyznaczonym sektorze D. Odpadki były składowane pod ziemią. Wiele zdolnych osób wydobywała te części, przerabiała, oraz sprzedawała je.

Powstało pierwsze miasteczko Landfill. Sektor D zaczął się rozwijać. Tam poznajemy naszego bohatera, który po wielu latach spędzonych w tym sektorze przestał w jakimkolwiek stopniu przypominać człowieka.

Główny bohater Amelon prowadzi życie pustelnika. Wszystko co ma, osiągnął samodzielnie. Jego dom składa się z małej kanciapy, stacji ładującej, projektora filmowego, wiatraka i maszyny wydobywającej części z pod ziemi. Dzień ogranicza się do zbierania i wydobywania części. Jednak tak duża ilość bionicznych protez zaburza pamięć. Z dnia na dzień pamięta on coraz mniej. Oddala się od swojej przeszłości i zapomina o bliskich. Amelon zdaje sobie sprawę z zagrożenia, dlatego nagrywa wiadomość dla samego siebie o tym gdzie i kim jest. Nadchodzi dzień, w którym pamięć jest całkowicie czysta.
Źródło opisu: Steam

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Szymon Świderski Narrator
  • Starsza pani
  • Mat
Igor Rzepka Alon
Kamil Jaboski Rafał
Biedak
Marcin Świderski Brian
  • Radion
  • Kons
Paulina Markiewicz System FS
Dorota Ostrowska Carorline
Aleksandra Gocicka Prezenterka
Postacie kobiece
Robot na złomowisku
Robot pracujący przy rafinerii
Robot w skupie złomu