FANDOM

Łap małpy (ang. Ape Escape) – gra familijna stworzona przez japoński oddział Sony Interactive Entertainment, wykorzystująca kontroler ruchowy PS Move.

Premierowo wydana w Polsce 22 czerwca 2011 roku na konsolę PlayStation 3.

Opis gry

Rozbrykane małpy opanowały świat, od mroźnego Dinolodowca po Nawiedzony Dom. Na każdym poziomie musisz siepać, trzaskać i bić małpy, które grają Ci na nerwach i obrzucają Cię śmieciami.

Przemierzając kolejne poziomy, pamiętaj, żeby zaglądać pod kamienie, za drzewa i na dachy budynków w poszukiwaniu smacznych bananów lub wrednych małpiszonów, które mogą się tam czaić. Ape Escape jest wypełniona po brzegi ukrytymi skarbami i niespodziankami, więc dostarczy Ci mnóstwa emocji i rozrywki na wiele godzin.

Nie wszystkie podstępne małpy są takie same. Niektóre zabrały ze sobą na ziemię kilka niespodzianek do rzucania – farbę, bomby, a nawet śnieżki – więc na te stworzenia uważaj w szczególności.

Psotne szympansy wyglądają niezwykle uroczo. Każdy ma swój własny kostium – Pieniacz nosi szorty i rękawice bokserskie, Ferdek to mądrala w koszuli i krawacie, a Klara wszędzie nosi ze sobą konewkę. Wszystkie dziwaczne i cudowne małpy, które udało Ci się złapać, możesz znaleźć w Małpopedii. Do zebrania jest ich ponad 700, więc na co czekasz?
Źródło opisu': PlayStation

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Joanna Pach-Żbikowska Komentatorka
Łap Małpy Joanna Pach (Głos podczas rozgrywki)

Linki zewnętrzne